ÎNREGISTRARE
ADĂUGARE WEBSITE
VIZUALIZARE COD DE TRACKING
COPIERE COD DE TRACKING
VERIFICARE INSTALARE COD DE TRACKING
REZULTAT VERIFICARE INSTALARE COD DE TRACKING
URMĂRIRE TRAFIC WEB INFORMAȚII FURNIZATE DE PANOU
NUMĂR DE VIZITATORI , SESIUNI ȘI AFIȘĂRI DE PAGINĂ
PAGINI VIZITATE , REFERINȚE ( SURSA VIZITELOR ) ȘI ȚĂRI DE UNDE PROVIN VIZITATORII
SISTEME DE OPERARE , DISPOZITIVE ȘI BROWSERE WEB UTILIZATE DE VIZITATORI
UTM-uri , REZOLUȚII ECRAN ȘI LIMBI ALE BROWSERELOR UTILIZATE DE VIZITATORI
Codurile UTM (Urchin Tracking Module) sunt fragmente de text adăugate la sfârșitul unei adrese URL pentru a vă ajuta să urmăriți de unde provine traficul site-ului dacă utilizatorii dau clic pe un link către această adresă URL.
Urmărirea UTM vă ajută nu numai să identificați site-ul web de unde provin clicurile și conversiile dvs., ci și anunțurile sau linkurile specifice care sunt responsabile pentru obținerea acestor clicuri și conversii.
Mai multe informații despre UTM-uri găsiți pe : https://www.semrush.com/blog/use-utm-tracking-codes-google-analytics/
ANALIZĂ TRAFIC ÎN TIMP REAL
RELUARE SESIUNI VIZITE
SETARE ȘI VIZUALIZARE HĂRȚI TERMICE
Va apărea următorul câmp unde trebuie să adăugați un nume pentru campanie și pagina de destinație din site
PRINTARE RAPORT