Ghid de utilizare

ÎNREGISTRARE

ADĂUGARE WEBSITE

 

VIZUALIZARE COD DE TRACKING

COPIERE COD DE TRACKING

VERIFICARE INSTALARE COD DE TRACKING

 

REZULTAT VERIFICARE INSTALARE COD DE TRACKING

 

 

URMĂRIRE TRAFIC WEB INFORMAȚII FURNIZATE DE PANOU 

NUMĂR DE VIZITATORI , SESIUNI ȘI AFIȘĂRI DE PAGINĂ 

PAGINI VIZITATE , REFERINȚE ( SURSA VIZITELOR ) ȘI ȚĂRI DE UNDE PROVIN VIZITATORII 

SISTEME DE OPERARE , DISPOZITIVE ȘI BROWSERE WEB UTILIZATE DE VIZITATORI 

UTM-uri , REZOLUȚII ECRAN ȘI LIMBI ALE BROWSERELOR UTILIZATE DE VIZITATORI 

Codurile UTM (Urchin Tracking Module) sunt fragmente de text adăugate la sfârșitul unei adrese URL pentru a vă ajuta să urmăriți de unde provine traficul site-ului dacă utilizatorii dau clic pe un link către această adresă URL.

Urmărirea UTM vă ajută nu numai să identificați site-ul web de unde provin clicurile și conversiile dvs., ci și anunțurile sau linkurile specifice care sunt responsabile pentru obținerea acestor clicuri și conversii.

Mai multe informații despre UTM-uri găsiți pe : https://www.semrush.com/blog/use-utm-tracking-codes-google-analytics/

 

ANALIZĂ TRAFIC ÎN TIMP REAL 

 

 

RELUARE SESIUNI VIZITE

SETARE ȘI VIZUALIZARE HĂRȚI TERMICE

Va apărea următorul câmp unde trebuie să adăugați un nume pentru campanie și pagina de destinație din site

PRINTARE RAPORT