Ce sunt hărțile termice ?
O hartă termică este o reprezentare grafică bidimensională a datelor în care valorile măsurate ( trafic web sau număr de vizitatori ) sunt reprezentate prin culoare. Variația de culoare poate fi după nuanță sau intensitate și oferă cititorului un rezumat vizual imediat al informațiilor despre modul în care utilizatorii folosesc site-ul dvs. dintr-o simplă privire. Acest lucru înseamnă că puteți identifica rapid elementele interesante ale site-ului dvs. care servesc perfect scopului lor și pe cele care merită atenție și îngrijire suplimentară.
Ce anume urmăriți cu ajutorul hărților termice ?
Software-ul Heat Mapping colectează date de pe o pagină web și afișează aceste date în panoul de analiză a traficului . Prin agregarea comportamentului utilizatorilor, hărțile termice facilitează analiza datelor, identifică tendințele și optimizează pentru implicarea ulterioară. Hărțile termice sunt cel mai frecvent utilizate pentru a arăta comportamentul utilizatorului pe anumite pagini web, cum ar fi locul în care utilizatorii au făcut clic pe o pagină, cât de departe au derulat în jos pe o pagină și ceea ce privesc sau ignoră. Aceste date pot fi utile pentru optimizarea ratei de conversie, îmbunătățind astfel experiența utilizatorului pe site .
Cum ajută analiza vizuală ?
În comparație cu alte instrumente de analiză, o hartă termică este mai ușor de înțeles și analizat, chiar dacă nu sunteți atât de familiarizat cu analiza. Pentru că oferă o abordare vizuală a valorilor numerice. Utilizarea codurilor de culori este cea mai bună parte a instrumentelor de cartografiere a căldurii. De exemplu, o hartă termică suprapune de obicei culori roșii și portocalii în părțile site-ului dvs. cu care vizitatorii interacționează cel mai mult. Între timp, verde și albastru sunt folosite pentru elementele care nu primesc atenția dorită.
Vă ajută să înțelegeți dorința utilizatorilor
Hărțile termice vă ajută să înțelegeți ce face publicul dvs. pe site-ul dvs., unde dă clic cel mai mult, care CTA/conținut primește cea mai mare și cea mai puțină atenție, unde își petrec cea mai mare parte a timpului, ce privește sau ignoră și multe altele. Aceste date pot fi utilizate în timp ce vă optimizați sau reproiectați site-ul web pentru un design mai ușor de utilizat. Combinați hărțile termice și testarea A/B, iar învățarea dvs. devine predictivă fără a fi intruzivă: testați alegerile viitoare de design înainte de a le implementa unui public mai larg și nu riscați să vă pierdeți utilizatorii.
Ajută firmele să îmbunătățească volumul de vânzări
Hărțile termice vă pot ajuta să vă îmbunătățiți rezultatul general. Ele vă pot ajuta să realizați design web mai bun, care generează implicații și conversii. De asemenea, vă pot ajuta să reduceți rata de respingere a paginii de destinație pe Google Analytics. De fapt, o combinație între un instrument de analiză a hărții termice și un software pentru pagina de destinație vă poate ajuta să creșteți rata de conversie a paginilor dvs. de destinație.